IK BEN MIJN INLOGGEGEVENS VAN DE APP


KWIJT, HOE KAN IK DEZE OPVRAGEN?



Als hoofdgebruiker kunt u inloggen met uw mobiele nummer en uw eigen ingestelde wachtwoord. SMS PM[spatie]LOGIN naar 4111 (€0,25 p.o.b.) en u ontvangt vrijwel direct een sms retour met een password resetlink. 
 
Sub-gebruikers van een account, zowel particulier als zakelijk, kunnen een password resetlink opvragen via sms, zodat zij zelf toegang kunnen verkrijgen tot de Parkmobile App. SMS PM[spatie]LOGIN naar 4111 (€0,25 p.o.b.) en u ontvangt vrijwel direct een sms retour met een password resetlink. Klik op de password resetlink en de sub-gebruiker kan zijn of haar eigen wachtwoord ingeven. Deze inloggegevens kunnen tevens gebruikt worden voor het gebruik van een beperkte persoonlijke pagina, www.mijnparkmobile.nl, waarbij sub-gebruikers hun parkeeracties kunnen terugvinden.
 
LET OP: De inloggegevens van de Parkmobile App zijn hoofdlettergevoelig.
 
Klik hier voor meer informatie over de persoonlijke pagina, www.mijnparkmobile.nl.

 


ZOEK
FEEDBACK
Is uw vraag beantwoord?

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.